پیام خود را بنویسید

اخبار شهرستان مینودشت : جلسه پایش مدیریتی معاونت بهداشتی دانشگاه از شبکه بهداشت ودرمان مینودشت

 | تاریخ ارسال: 1398/11/21 | 
در راستای پایشهای مدیریتی دکتر عارف نیا معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان به همراه مدیران واحدها و تیم کارشناسان فنی مرکز بهداشت از شبکه  بهداشت ودرمان شهرستان مینودشت پایش نمودند .
در این جلسه دکتر عارف نیا معاون بهداشتی دانشگاه ضمن تشکر از زحمات تمامی کارکنان در سال 98 بر پیگیری ارتقاء شاخص های بهداشتی با وجود تنگناهای موجود تاکید نمودند .در ادامه دکتر فداِئی مدیر شبکه بهداشت ودرمان مینودشت ضمن خوشامدگویی به معاون بهداشتی دانشگاه و مدیران گروههای حاضر در جلسه ، گزارشی از وضعیت موجود شهرستان را ارائه نمودند.










 

کلیدواژه ها: جلسه پایش مدیریتی معاونت بهداشتی دانشگاه از شبکه بهداشت ودرمان مینودشت |

دفعات مشاهده: 1962 بار   |   دفعات چاپ: 636 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر




ورود کاربران

آمار بازدید

  • كل کاربران ثبت شده: 7458 کاربر
  • کاربران حاضر در وبگاه: 0 کاربر
  • ميهمانان در حال بازديد: 3622 کاربر
  • تمام بازديد‌ها: 22429902 بازدید
  • بازديد 24 ساعت قبل: 57259 بازدید